| Thursday, November 15, 2018 - پنج شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷
منوی اصلی
آمار وبسایت
بازدید امروز : 779
بازدید دیروز : 5154
کل بازدید ها : 3095144
آدرس شما : 54.82.73.21

اهداف

1) رفع نيازهاي آني و اورژانسي مراجعين.

2) ايجاد شرايط لازم در راستاي جلب رضايت و اعتماد  ارباب رجوع.

3)پذيرش مراجعين خود معرف ويا معرفي شده ازساير مراجع و مراكز ذي صلاح .

4) توجه به كيفيت خدمات ارائه شده به نيازمندان و مراجعين واجد شرايط.

5) پيگيري و نظارت مستمر بر روند چرخه مكاتبات تا حصول نتيجه.

6) ارتباط سازماني با مسئولين محترم درون و برون سازماني در راستاي اختصاص بودجه ويژه و خاص به اين مركز.

7) بسط و گسترش ارتباطات برون سازماني با هدف ارتقاء سطح كيفي و كمي برنامه ها.

8) تلاش در جهت بروز نمودن بانك اطلاعاتي و نرم افزاري اين مركز مطابق با ماموريتهاي جاري.

9) شناساندن نقش مهم و حساس اين مركز در ساماندهي نيازمندان سرپايي و فوري.

10)جلب رضايت و تكريم ارباب رجوع.